به اطلاع متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، می‌رساند؛ برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند:

۱- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده است در بازه زمانی اعلامی تا زمان مصاحبه اقدام نمایند.

۲- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تأیید" اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف گردیدند. (دلایل آن در توضیحات قید شده و قابل ملاحظه است)

*لازم به ذکر است متقاضیان واجد شرایطی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، بایستی در تاریخ 15 و ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ به سامانه بهستان مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و رفع نواقص یا افزودن مستندات جدید اقدام فرمایند. بدیهی است در صورت عدم رفع نواقص؛ مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه نخواهند بود.

۳- کلیه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی که در سامانه این دانشگاه ثبت نام نموده‌اند، لازم است جهت اطلاع از زمان دقیق و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی و مدارک مورد نیاز به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایند و یا با اداره آموزش آن دانشکده تماس بگیرند.

۴- در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور از طریق درگاه بازیابی کلمه عبور داوطلبان آزمون در صفحه اصلی سامانه بهستان ، اقدام و یا از طریق آدرس sd.ut.ac.ir پیگیری فرمایند.

*برگزاری مصاحبه تخصصی در دانشگاه تهران الزاما به صورت حضوری می‌باشد.

 

نتایج بررسی اولیه

معاونت آموزشی دانشگاه تهران