فرم ها - دانشکده محیط زیست
فرم های آموزشی
- آیین نامهها و شیوه نامههای جامع آموزشی ورودیهای سال تحصیلی ۱۳۹۸ به بعد
- آئین نامههای آموزشی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری (تمامی مقاطع)
- آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد نا پیوسته ورودی سال تحصیلی 99-98 و پس از آن
- آیین نامه آموزشی دکترا تخصصی ورودی سال تحصیلی 99-98 و پس از آن
- آئین نامه آموزشی دکتری تخصصی (برای ورودیهای سال تحصیلی 1395 و پس از آن)
- آئین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (برای ورودیهای سال تحصیلی 1394 و پس از آن)
- آئین نامه آموزشی دکتری تخصصی (برای ورودیهای سال تحصیلی 92، 93، 94)
- آئین نامه آموزشی دوره مجازی (برای ورودیهای سال تحصیلی 1393 و پس از آن)
- اختتام پایان نامه، رساله
- برگ تغییر نمره دانشجو (Word, PDF)
- تعهد نامه اصالت اثر (Word, PDF)
- تمپلیت نگارش و تدوین پایان نامه
- فرم ارسال مدارک بیماری دانشجو (Word, PDF)
- فرم برگزاری جلسه دفاع (Word, PDF)
- فرم پیشنهاد و حمایت از پایاننامه (Word, PDF)
- فرم تحویل پایان نامه کارشناسی ارشد به هیات داوران (Word, PDF)
- فرم تحویل پایاننامه (Word, PDF)
- فرم تقاضای انصراف از تحصیل (Word, PDF)
- فرم درخواست حذف اضطراری تک درس دوره کارشناسی ارشد (Word, PDF)
- فرم درخواست مجوز اضافه سنوات (Word, PDF)
- فرم درخواست مرخصی تحصیلی (Word, PDF)
- فرم درخواست معرفی جهت پیشبرد پایان نامه و پروژه درسی
- فرم درخواستهای آموزشی (Word, PDF)
- فرم کفایت دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد (Word, PDF)
- فرم مصرفی طرح نوع ششم
- مراحل انجام دفاع پایان نامه
- فرم درخواست حذف ترم به واسطه شرایط کرونایی
- اختتام پایان نامه، رساله
- برگ تغییر نمره دانشجو (Word, PDF)
- تایید مقالات (Word, PDF)
- تعهد نامه اصالت اثر (Word, PDF)
- تمپلیت نگارش و تدوین پایان نامه
- شرایط مقالات مستخرج از رساله دکتری (Word, PDF)
- فرم ارسال مدارک بیماری دانشجو (Word, PDF)
- فرم برگزاری جلسه دفاع (Word, PDF)
- فرم پیشنهاد و حمایت از رساله دکتری (Word, PDF)
- فرم تحویل رساله (Word, PDF)
- فرم تحویل رساله به هیات داوران (Word, PDF)
- فرم تقاضای انصراف از تحصیل (Word, PDF)
- فرم درخواست حذف اضطراری تک درس (Word, PDF)
- فرم درخواست راهنمایی رساله (Word, PDF)
- فرم درخواست صدورمجوز شرکت در آزمون جامع (Word, PDF)
- فرم درخواست مجوز اضافه سنوات (Word, PDF)
- فرم درخواست مرخصی تحصیلی (Word, PDF)
- فرم درخواست معرفی جهت پیشبرد پایان نامه و پروژه درسی
- فرم درخواستهای آموزشی دانشجویان (Word, PDF)
- فرم کفایت دفاع از رساله دکتری (Word, PDF)
- فرم گزارش پیشرفت رساله (Word, PDF)
- فرم مصرفی طرح نوع ششم
- گزارش وضعیت تحصیلی (Word, PDF)
- متن نامه تاییدیه ISI بودن مقالات (Word, PDF)
- مراحل انجام دفاع از رساله
- فرم درخواست حذف ترم به واسطه شرایط کرونایی
فیلم راهنمای انجام دفاع به صورت الکترونیکی
راهنمای انجام دفاع به صورت الکترونیکی
کارشناسی ارشد:
مراحل انجام و فرمهای مورد نیاز (Word, PDF)
دکترا:
مراحل انجام و فرمهای مورد نیاز (Word, PDF)
فراغت از تحصیل
1. مشاهده نمره دفاع از پایان نامه/ رساله در سیستم جامع آموزش
2. تحویل مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی
1 - دو (2) نسخه کپی تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت وجود توضیحات فتوکپی صفحه آخر نیز ضروری است)
2- سه (3) قطعه عکس پشت نویسی شده(با درج نام ونام خانوادگی ، شماره دانشجویی و تاریخ دفاع)
3- چکیده پایان نامه به فارسی ولاتین با درج نام و نام خانوادگی دربالای صفحه (چکیده لاتین به امضای استاد راهنما) دانشجویان دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر نیازی به ارائه چکیده ندارد.
4- کارت دانشجویی
5- دو (2) نسخه تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت (در صورت وجود)
6- اعلام آدرس دقیق پستی و شماره تماس
7- کپی تصویر صفحه اول مقاله ISI (مخصوص فارغ التحصیلان دوره دکتری)
8- با توجه به اینکه تحویل گواهی موقت صرفا ازطریق پست امکان پذیر است لازم است دانشجویانی که حائز دریافت مدرک گواهی موقت فارغ التحصیلی خود می باشند ( کلیه فارغ التحصیلان خانم و همچنین آقایانی که پایان خدمت یا معافیت دارند) نسبت به واریز هزینه پست به شماره حساب 5225557690 بانک ملت شعبه ی دانشگاه تهران به نام معاونت آموزشی دانشگاه تهران اقدام نمایند.
- هزینه پست گواهی موقت در استان تهران: 000/45 ریال ( چهل وپنج هزار ریال)
- هزینه پست گواهی موقت درسایر استانهای کشور: 000/55 ریال (پنچاه وپنج هزار ریال)
نکته مهم: لازم است تصویر فیش پرداختی را تا زمان دریافت گواهی موقت نزد خود نگه دارید.
3. بررسی اطلاعات آموزشی دانشجو در سیستم و ابطال کارت توسط کارشناس مربوطه(از زمان تحویل مدارک تا 48 ساعت کاری بعد)
4. باز شدن لیست تسویه حساب دانشجو و مشاهده توسط دانشجو بر اساس گزارش 522 در سیستم جامع
5. اقدام جهت تکمیل تسویه حساب ها توسط دانشجو
6. فارغ التحصیل کردن دانشجو در سیستم توسط کارشناس مربوطه (بررسی اطلاعات آموزشی – شهریه در صورت شهریه دار بودن- اطلاعات اصلی)
7. دریافت برگه تطبیق واحد از دانشکده مربوطه
8. صدور کارنامه مالی در صورت شهریه دار بودن
9. امضای کارنامه توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس و شماره شدن آن توسط واحد دبیرخانه
10. تحویل کارنامه مالی به دانشجو جهت انجام تسویه حساب با واحد حسابداری (پردیس مرکزی فنی – طبقه سوم – واحد حسابداری)
11. آماده کردن گزارش فراغت از تحصیل، امضا توسط معاون آموزشی، ثبت شدن در دبیرخانه و ارسال به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه
12. دریافت شماره نامه فارغ التحصیلی توسط دانشجو از واحد دبیرخانه جهت پیگیری دریافت دانشنامه / نظام وظیفه از اداره کل دانشگاه .
قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره های مجازی و شهریه پرداز
با توجه به اینکه مقرر گردیده دانشنامه و ریز نمرات فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشددوره های مجازی و شهریه پردازاز طریق پست به نشانی آنان ارسال گردد ، لذا افرادی که حائز شرایط ذیل می باشند مبلغ 000/350 ریال بابت صدور دانشنامه و گواهی ریز نمرات ، و مبلغ 000/162 بابت هزینه پست ،به شماره حساب 5225557690 بانک ملت شعبه ی دانشگاه تهران به نام معاونت آموزشی دانشگاه تهران ) قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت ) واریز و اصل فیشهای واریزی را به اداره آموزش تحویل دهند.لازم به ذکر است درج شماره تلفن ثابت و همراه همچنین نشانی کامل و دقیق در فرم گزارش الزامی می باشد
شرایط صدور دانشنامه
- عدم بدهی به صندوق رفاه دانشجویان
- داشتن دانشنامه مقطع قبلی( برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد)
- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای فارغ التحصیلان ذکور
فرم ها و مدارک مورد نیاز
فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد:
- مراحل انجام امور فارغ التحصیلی (ویرایش: 96/11/11)
- فرم تکثیر پایان نامه (PDF, Word)
- فرم اصالت اثر
- چکیده پایان نامه
- فرم تحویل پایان نامه
فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد مجازی
فارغ التحصیلی دکترا:
- مراحل انجام امور فارغ التحصیلی (ویرایش: 96/11/11)
- فرم تکثیر رساله (PDF, Word)
- فرم اصالت اثر
- چکیده رساله
- فرم تحویل رساله
فرمت تحویل پایان نامه به کتابخانه
تحویل سی دی پایان نامه شامل چهار فایل با مشخصات زیر:
- فایل کامل پایان نامه به صورت word زیپ شده
- از بسم ا... تا آخر فهرست ها به صورت word زیپ شده
- فایل کامل پایان نامه به صورت pdf
- از بسم ا... تا آخر فهرست ها به صورت pdf
دستورالعمل نگارش و تدوین پایان نامه
فرم های پژوهشی
- دستورالعمل و مقررات ارائه طرح پژوهشی
- ضوابط داوری طرح های پژوهشی
- پرسشنامه داوری طرح پژوهشی
- نمودار مراحل بررسی طرح های پژوهشی
- فرم پیشنهاد طرح پژوهشی
- دستورالعمل ارائه گزارش نهایی طرح پژوهشی
- اختتام طرح پژوهشی
- مراحل بررسی گزارش نهایی و تعهدات طرح پژوهشی
- نمونه جلد گزارش نهایی طرح پژوهشی
- دستورالعمل تنظیم اسناد هزینه طرح پژوهشی
- آیین نامه اجرایی اعطای پژوهانه رساله به دانشجویان دکتری
- شیوه نامه اجرایی طرح پژوهانه دانشجویان دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی
- فرم قرارداد طرح پژوهانه دانشجویان دوره دکتری
- فرم تعهد همکاری تمام وقت دانشجویان دوره دکتری مشمول طرح پژوهانه
- فرم درخواست پژوهانه دانشجویان دوره دکتری مشمول طرح پژوهانه
- فرم مشخصات دانشجویان دوره دکتری مشمول طرح پژوهانه
- فرم قرارداد طرح پژوهانه دانشجویان دوره دکتری(پایان نامه های مورد حمایت سازمانهای خاص)
- فرم تایید 50 درصد پیشرفت کار رساله
- فرم پرداخت مرحله سوم(آخرین مرحله) دانشجویان دوره دکتری مشمول طرح پژوهانه
- فرم تسویه حساب
- فرم تقاضای سفر اعضای هیأت علمی به کنفرانسهای بین المللی(خارج از کشور)
- فرم ثبت اطلاعات مقاله ارائه شده در همایشهای بین المللی اعضای هیات علمی دانشگاه تهران
- فرم تقاضای سفر دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت ارائه مقاله در کنفرانس های بین المللی (خارج از کشور)
- فرم تقاضای سفر اعضای هیات علمی(الف-89)
- فرم تقاضای سفر دانشجویان تحصیلات تکمیلی(ب-89)
- فرم ثبت اطلاعات مقاله برای اعضای هیات علمی(ج-89)
- فرم گزارش سفر اعضای هیات علمی
- فرم گزارش سفر دانشجویان(د-89)
- F-1 تعهدنامه مجری (نمونه اول)
- F-1-1 تعهدنامه مجری (نمونه دوم)
- F-2 قرارداد کاربردی (نمونه اول)
- F-2-1 قرارداد کاربردی (نمونه دوم)
- F-3 قرارداد داخلی با مجری (موافقتنامه)
- F-4 ابلاغ طرح کاربردی
- F-5 ضمانت نامه پیش پرداخت (نمونه اول)
- F-5-1 ضمانت نامه پیش پرداخت (نمونه دوم)
- F-5-2 ضمانت نامه پیش پرداخت (نمونه سوم)
- F-6 ضمانت نامه حسن انجام تعهدات (نمونه اول)
- F-6-1 ضمانت نامه حسن انجام تعهدات (نمونه دوم)
- F-7 ارسال ضمانت¬نامه و درخواست پیش پرداخت
- F-8 ارسال گزارش مرحله ای به کارفرما
- F-9 ارسال گزارش نهایی طرح کاربردی
- F-10 اعلام آماده بودن چک
- F-11 ابلاغ الحاقیه (متمم قرارداد) به مجری
- F-12 درخواست ارسال نامه جهت صدور جوابیه سازمان تأمین اجتماعی از سازمانهای اجرائی
- F-13 ارسال اصل مفاصاحساب بیمه به کارفرما
- F-14 اعلام اختتام طرح به مجری
- F-16 درخواست تکمیل و عودت فرم انتخاب طرحهای نمونه کاربردی
- F-33 تقاضای واریز حسن انجام کار
بازدید-اردوهای علمی
فرم های مربوط درخواست مجوز اردوی آموزشی (بازدید علمی)
*** جهت انجام هر گونه بازدید و اردو علمی آموزشی مصوب در سرفصل ضروری است فرمهای ذیل حداقل ۱۵روز قبل از برگزاری اردو تکمیل و جهت اخذ مجوزهای لازم به دبیرخانه دانشکده ارسال گردد.
فرم عضویت در کانون فارغ التحصیلان دانشکده محیط زیست
فرم های دانشجویی
- راهنمای بهره مندی از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان روزانه
- راهنمای بهره مندی از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان شهریه پرداز
- راهنمای بهره مندی از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان نابینا و کم بینا
- مراحل استفاده از تسهیلات برای کلیه وام های صندوق رفاه دانشجویان
- نکاتی در خصوص سند تعهد محضری
- نمونه سند تعهد محضری
- شرایط ضامن
- نمونه متن گواهی کسر از حقوق ضامن
- نکاتی در خصوص افتتاح حساب بانک تجارت
- فرم افتتاح حساب بانک تجارت
- فرم درخواست برگزاری مراسم دانشجویی
- فرم درخواست مجوز انتشار نشریات دانشگاهی
- فرم درخواست تغییرات در مجوز نشریات دانشگاهی
- فرم درخواست مجوز برگزاری کلاسهای آموزشی - فرهنگی - علمی …
- فرم اطلاعات و شیوه نامه طرح نویسی
- فرم گزارش فعالیتهای انجام شده در ماه
- انجمنهای دانشجویی (فرم شماره 1)
- درخواست مجوز فعالیت انجمن های دانشجویی (فرم شماره 2)