برگزاري جلسه معارفه دانشجويان بين‌الملل با هيأت رئيسه دانشكده محيط زيست دانشگاه تهران‌‌‌‌‌‌‌

به گزارش روابط عمومي دانشكده محيط زيست دانشگاه تهران، جلسه‌اي با حضور دانشجويان بين‌الملل و اعضاي هيأت رئيسه دانشكده در تاريخ چهاردهم مهرماه در سالن دكتر هويدي برگزار شد. در اين نشست، مباحث مختلفي پيرامون مسائل آموزشي و دانشجويي مورد بررسي قرار گرفت.

در ابتداي جلسه، دكتر آزاده مهاجر ميلاني، مشاور امور بين‌الملل دانشكده محيط زيست، ضمن خوش‌آمدگويي به اين دانشجويان، از دكتر مهردادي، رئيس دانشكده، دعوت كردند تا با سخنان خود جلسه را آغاز كنند. دكتر مهردادي با استقبال از حضور دانشجويان بين‌الملل، به تشريح برنامه‌هاي جديد آموزشي و پژوهشي دانشكده پرداخت و به اهميت مشاركت اين دانشجويان در فعاليت‌هاي علمي دانشكده اشاره كردند.

سپس دكتر بابك اميدوار، معاون آموزشي دانشكده، و دكتر سوسن سلاجقه، معاون امور دانشجويي و فرهنگي، به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند. آن‌ها ضمن اشاره به تسهيلات و حمايت‌هاي موجود براي دانشجويان خارجي، فرصت‌هاي پژوهشي و آموزشي را تبيين كردند و به سوالات مربوط به اين حوزه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه، دانشجويان بين‌الملل فرصت يافتند تا پرسش‌ها و دغدغه‌هاي خود را درباره شرايط تحصيلي و امور اداري مطرح كنند. مسئولان دانشكده با دقت به سوالات پاسخ داده و تلاش كردند تا دانشجويان را از امكانات و حمايت‌هاي موجود آگاه سازند.

اين جلسه به عنوان بستري براي آشنايي بيشتر دانشجويان بين‌الملل با كادر آموزشي و اداري دانشكده و همچنين تبادل نظر در جهت بهبود شرايط تحصيلي و ارائه پيشنهادات جهت ارتقاي كيفيت آموزشي برگزار شد.