- یک‌شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۸

 

 

   کارشناسی ارشد

  • مراحل انجام و فرمهای مورد نیاز (Word, PDF)

   دکترا 

  • مراحل انجام و فرمهای مورد نیاز (Word, PDF)

فراغت از تحصیل

 
1. مشاهده نمره دفاع از پایان نامه/ رساله در سیستم جامع آموزش
 
2. تحویل مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی
 
1 -    دو (2) نسخه کپی تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت وجود توضیحات فتوکپی صفحه آخر نیز ضروری است)
 
2-    سه (3) قطعه عکس پشت نویسی شده(با درج نام ونام خانوادگی ، شماره دانشجویی و تاریخ دفاع)
 
3-    چکیده پایان نامه به فارسی ولاتین با درج نام و نام خانوادگی دربالای صفحه (چکیده لاتین به امضای استاد راهنما) دانشجویان دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر نیازی به ارائه چکیده ندارد.
 
4-    کارت دانشجویی
 
5-    دو (2) نسخه تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت (در صورت وجود)
 
6-    اعلام آدرس دقیق پستی و شماره تماس
 
7-    کپی تصویر صفحه اول مقاله ISI  (مخصوص فارغ التحصیلان دوره دکتری)
 
8-    با توجه به اینکه تحویل گواهی موقت صرفا ازطریق پست امکان پذیر است لازم است دانشجویانی که حائز دریافت مدرک گواهی موقت فارغ التحصیلی خود می باشند ( کلیه فارغ التحصیلان خانم و همچنین آقایانی که پایان خدمت یا معافیت دارند)  نسبت به واریز هزینه پست به شماره حساب 5225557690 بانک ملت شعبه ی دانشگاه تهران به نام معاونت آموزشی دانشگاه تهران اقدام نمایند.
 
-         هزینه پست گواهی موقت در استان تهران:  000/45 ریال ( چهل وپنج هزار ریال)
 
-         هزینه پست گواهی موقت درسایر استانهای کشور:  000/55 ریال (پنچاه وپنج هزار ریال)
 
نکته مهم: لازم است تصویر فیش پرداختی را تا زمان دریافت گواهی موقت نزد خود نگه دارید.       
 
3. بررسی اطلاعات آموزشی دانشجو در سیستم و ابطال کارت توسط کارشناس مربوطه(از زمان تحویل مدارک تا 48 ساعت کاری بعد)
 
4. باز شدن لیست تسویه حساب دانشجو و مشاهده توسط دانشجو بر اساس گزارش 522 در سیستم جامع
 
5. اقدام جهت تکمیل تسویه حساب ها توسط دانشجو
 
6. فارغ التحصیل کردن دانشجو در سیستم توسط کارشناس مربوطه (بررسی اطلاعات آموزشی – شهریه در صورت شهریه دار بودن- اطلاعات اصلی)
 
7. دریافت برگه تطبیق واحد از دانشکده مربوطه
 
8. صدور کارنامه مالی در صورت شهریه دار بودن
 
9. امضای کارنامه توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس و شماره شدن آن توسط واحد دبیرخانه
 
10. تحویل کارنامه مالی به دانشجو جهت انجام تسویه حساب با واحد حسابداری (پردیس مرکزی فنی – طبقه سوم – واحد حسابداری)
 
11. آماده کردن گزارش فراغت از تحصیل، امضا توسط معاون آموزشی، ثبت شدن در دبیرخانه و ارسال به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه
 
12. دریافت شماره نامه فارغ التحصیلی توسط دانشجو از واحد دبیرخانه جهت پیگیری دریافت دانشنامه / نظام وظیفه از اداره کل دانشگاه .
 
قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره های مجازی و شهریه پرداز
 
با توجه به اینکه مقرر گردیده دانشنامه و ریز نمرات فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشددوره های مجازی و شهریه پردازاز طریق پست به نشانی آنان ارسال گردد ، لذا  افرادی که حائز شرایط ذیل می باشند مبلغ 000/350 ریال بابت صدور دانشنامه و گواهی ریز نمرات ، و مبلغ 000/162 بابت هزینه پست ،به شماره حساب  5225557690 بانک ملت شعبه ی دانشگاه تهران به نام معاونت آموزشی دانشگاه تهران ) قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت ) واریز و اصل فیشهای واریزی را به اداره آموزش تحویل دهند.لازم به ذکر است درج شماره تلفن ثابت و همراه  همچنین نشانی کامل و دقیق در فرم گزارش الزامی می باشد
 
شرایط صدور دانشنامه
 
- عدم بدهی به صندوق رفاه دانشجویان
 
- داشتن دانشنامه مقطع قبلی( برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد)
 
- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای فارغ التحصیلان ذکور
 
 
 

فرمت تحویل پایان نامه /رساله به کتابخانه

تحویل سی دی پایان نامه شامل چهار فایل با مشخصات زیر:
 
  • فایل کامل پایان نامه به صورت word  زیپ شده
  • از بسم ا... تا آخر فهرست ها  به صورت word زیپ شده
  • فایل کامل پایان نامه به صورت pdf 
  • از بسم ا... تا آخر فهرست ها به صورت pdf
  • صفحه سوم پایان نامه گواهی دفاع (اسکن صفحه نمره) قرار گیرد.